نی نی مامان و بابا

روزه مادر

1394/1/23 10:03
نویسنده : مامانه نی نی
125 بازدید
اشتراک گذاری

خدمات جبران ناپذیر مادر

مردی به رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم گفت: «مادرم، سخت پیر شده است و اکنون نزد من زندگی می کند. او را بر دوش می گیرم و جابه جا می کنم. خود به او غذا می خورانم و شست و شویش می دهم. با این حال، از روی شرم، چهره ام را از او برمی گردانم تا بدین گونه او را تعظیم کرده باشم. آیا تلافی خدمات او را کرده ام؟» فرمودند: «نه». در ادامه پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله با برشمردن مشکلات و رنج های که مادر در دوران بارداری و طفولیّت فرزند خود تحمل می کند علّت این حکم را مورد اشاره قرار می دهند.

 

سلام دخمله مامان.امسال با وجوده نازنینه تو من طمع کوچکی از مادر شدن را حس کردم .امیدوارم تا زمانی که زنده هستم بتونم مادری خوبی برات باشم.

راستی بابایی امسال کادو یه دسته گل و گلدون و یه جعبه شیرینی و 100 هزار تومن پول داد شبم راحله خاله بابا و عمه و عموت اومدن خونمون.

اینم گلایی که بابایی برام خرید.بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)