نی نی مامان و بابا

اولین غربالگری ماه سوم

1393/12/16 12:00
نویسنده : مامانه نی نی
171 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوبی.جات راحته؟؟؟؟؟محبتببخشید چند وقت نبودم.تو این مدت خیلی حالم خوب نبود به زور سرکار میام و کارای خونه رو هم به کمک بابایی میتونم انجام بدم.

من و بابایی روز دوشنبه 11 اسفند رفتیم  مطب دکتر مژده فتوحی برای غربالگری.بابایی اولین بار بود که روی ماهت رو میدید خیلی هیجان زده شده بود.دکتر دست و پاهای کوچولوت رو نشون داد گفت خداروشکر سالمی و امروز 12 هفته و 6 روزته.گفت 55 % دختر 45 % پسری ولی برای من و بابایی فقط سالم بودنت مهمه خوشکله من.بعدش رفتیم ازمایشگاه نیلو مامانی ازمایش خون داد دکتر گفت بعدازظهر جوابش اماده میشه.ساعت 7 شب رفتیم جواب رو گرفتیم هفته دیگه مامانی بره جوابشو به دکتر نشون بده.مامانی هر وقت میبینمت دوست دارم زود تر بیای پیشمون.دایی مجید و رضا و مادر جونم همش حالت رو میپرسن میگن کی میای ببینیمت.تقریبا 2 هفته به عید مونده همه در حال خرید عید هستن ولی من نمیتونم چیزی بخرم اخه نمیدونم تو چقدر میشی همه مانتوها بهم تنگ شده باید بزارم روز اخر اسفن با بابایی برم خرید.بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عاطفه مامی آبتین
23 فروردین 94 11:37
دوست عزیزم روزتون مبارک امیدوارم دوران بارداری راحتی داشته باشی من هم مثل شما بارداری سختی داشتم ولی به هر حال این سختی ها می گذره و با آغوش گرفتن فرزند زیباتون همشونو یادتون میره خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم منتظرم