نی نی مامان و بابا

اولین روزه وبلاگت و دومین روزی که متوجه شدیم سه نفره شدیم

1393/10/17 12:48
نویسنده : مامانه نی نی
1,570 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی من.امروز تصمیم گرفتم کل اتفاقای که برامون میوفته رو برات بنویسم.

خوشحالم که داریم سه نفره میشیم گلم. من مامان پریسات و بابا اسماعیل و نی نی کوچولو ما

بغلمامان پریسا : 3 / 5 / 1369

درسخوانبابا اسماعیل : 12 / 5 / 1366

محبت آشنایی ما : 24 / 8 / 1391

بوسزندگی ما : 28 / 3 / 92

به وجود اومدن جوجه طلایی : 17/ 9/ 1393

 

چند روز بود حالم زیاد رو به راه نبود .دیروز 16 دی 1393 بود که تصمیم گرفتم برم بیبی چک بگیرم .صبح رفتم گرفتم تو شرکت ازمایش کردم دیدم مثبت بود کلی شوکه شدم باورم نمیشد سریع اومدم به منیره همکارم نشون دادم گفت اره درسته سریع رفتم ازمایش دادم و دوباره بیبی چک گرفتم بازم مثبت بود.جواب ازمایشم گفت ساعت 4 اماده میشه من تا اون موقع دل تو دلم نبود.خلاصه ساعت 4 رفتم گفت هنوز اماده نشده نیم ساعت نشتم تا اماده شد گفت مثبته.هنوز به بابایی چیزی نگفتم گفتم مطمعن بشم بعد سوپرایزش کنم اخه بابایی خیلی نی نی دوست داره.بعد به مامانم گفتم و اونم به دایی رضات و مجید گفتم اونا هم زنگ زدن کلی خوشحال بودن.

خلاصه رفتم خونه دایی مجید رو فرستادم رفت بادکنک و کیک خرید اومد من داشتم حاضر میشدم که داییت زنگ زد گفت اسماعیل اومد اومدم سریع درو قفل کنم که کار از کار گذشته بود اومده بود تو نامه ای که من نوشته بودم که بابا شدنت مبارک خونده بود.اونم انقدر شوکه شده بود باورش نمیشد همش میگفت دوروغ میگی .اخر من اس ام اسی که به خاله زهره و فرشته(اینا یکی از بهترین دوستای و خواهرای دنیای منن) زده بودم که جواب مثبته رو نشون دادم تا باورش شد .بعد کلی ذوق کردیم و رقصیدیم بعد رفتیم خونه مادر جون شام خوردیم.راستی مادر جون برات یه دسته گل و چشمی طلا برات خریده بود.امروز ساعت 2 میخوام برم دکتر ببینم نی نی مون تو چه وضعیتیه.

اینم عکسای دیشببوس

اینم چشمیه که مادرجونت برات گرفته بودمحبت

اینم نامه من به بابا جونتجشن

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شیرین
17 دی 93 16:10
سلام وبتون خیلی عالیه از مطالبتون لذت بردم اگر با تبادل لینک موافقید خبر بدید
خاله عاطفه
17 دی 93 16:23
سلام خوبین؟؟ ماشالله به کوچولوی نازتون وب زیبایی دارین ب وب منم سر بزنید تازه ساختم منتظر نظرای قشنگتون هستم یادتون نره بیایید
مامانه نی نی
پاسخ
ممنون گلم .چشم حتما وبلاگتو میبینم
❈ Kosar❈
20 دی 93 15:11
__♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامانه نی نی
پاسخ
ممنون عزیزم
leila
20 دی 93 15:14
slm azizam vaaaay webloget kheili nazeeee tahte taasir gharar gereftam ishala k koochooloot sahiho salem be donya biad v barekato shadi bishtari vase zendegitoon biareeee
مامانه نی نی
پاسخ
سلام گلم ایشالا قسمت خودت بشه
خاله عاطفه
21 دی 93 13:08
سلام مرسییییییییییییییی
خاله عاطفه
21 دی 93 14:33
مرسیییییییی دیدم...شما هم با افتخار لینک شدید